5.jpg 6.jpg 7.jpg
 
Inloggegevens/APP
01. Wat kan ik met mijn lidnummer en wachtwoord?  
Je hebt je lidnummer en wachtwoord nodig om in te loggen op de website. Door in te loggen krijg je toegang tot een voor jou gepersonaliseerde agenda. Tevens vind je hier contactgegevens van je coaches/teamgenoten, kun je je aanwezigheid doorgeven voor trainingen en wedstrijden en mag je je aanmelden voor evenementen. Ook kun je hier je profiel beheren en je contactgegevens wijzigen. Daarnaast zul je met deze gegevens éénmalig in moeten loggen in onze clubapp (iOS en Android). Deze app is zo ingericht dat jij altijd gemakkelijk op de hoogte blijft van informatie die voor jou belangrijk is.  
08. Wie beheert de app en/of is webmaster? 
Niemand in het specifiek. Ons systeem is zo opgezet dat iedereen zijn eigen bijdrage kan leveren. Het secretariaat beheert de evenementenagenda en het nieuwsoverzicht, de teamindeling volgt rechtstreeks uit de ledenadministratie, een wedstrijdsecretaris plant wedstrijden in, de scheidsrechterscoordinator ontfermt zich over het fluitschema en de coaches hebben vervolgens de mogelijkheid om leden aan wedstrijden te koppelen in verband met het rijschema, de fruitdienst of het kantinerooster. Tevens hebben teammanagers door in te loggen de mogelijkheid om - zonder tussenkomst van een webmaster - wedstrijdverslagen in te voeren en teamevenementen te organiseren. Wanneer alle gegevens correct ingevoerd zijn zorgt een computer uiteindelijk dat de informatie op de juiste plaatsen terugkomt. Wanneer je dus vragen of opmerkingen hebt over de inhoud van de site/app verzoeken we je deze rechtstreeks te stellen aan het bestuurslid of de coach die dit onderwerp aangaat.   
02. Waar kan ik mijn inloggegevens vinden? 
Nieuwe leden ontvangen vanaf [email protected] standaard een mailtje met daarin hun lidnummer en wachtwoord. Ook bestaande leden zijn recentelijk via dat account over hun inloggegevens geïnformeerd. Je lidnummer wordt tevens op je contributiefactuur vermeld. Indien je hem toch kwijt bent kun je hem via de ledenadministratie opvragen. Je wachtwoord kun zelf resetten via deze link. Wanneer je hem reset wordt naar je mailadres gevraagd wat aan onze ledenadministratie gekoppeld is - mogelijk is dit het mailadres van je ouders.  
03. Kan ik mijn wachtwoord wijzigen? 
Ja, als je ingelogd bent kun je via profiel je wachtwoord aanpassen. Lukt het je niet om in te loggen, vraag dan eerst een nieuw wachtwoord aan. In dat laatste geval wordt om het mailadres gevraagd waarmee jij in onze ledenadministratie geregistreerd staat - mogelijk is dit het mailadres van je ouders.

Mocht je ingelogd zijn op onze app wanneer je je wachtwoord wijzigt, dan zul je dit na het aanpassen van van je wachtwoord eenmalig opnieuw moeten doen.  
04. Waar kan ik de app downloaden? 
De LISA-clubapp van HC Winsum is te vinden in de Google Play (Android) en in de App Store (iOS).   
05. Is er ook een versie voor Blackberry of Windows Phone? 
Nee, de app is helaas alleen te downloaden voor Android en iOS. Mogelijk komt hier in de toekomst verandering in.   
06. Waarom zie ik (niet) al mijn familieleden terug in de app? 
Je ziet in de app (alleen) gegevens van mensen die volgens onze ledenadministratie met jou op het zelfde adres wonen. Het kan voorkomen dat adresgegevens niet goed verwerkt zijn - in dat geval word je verzocht contact op te nemen met de ledenadministratie. Daarnaast kan het zijn dat je ze via jouw overzicht op (on)zichtbaar hebt staan - dit kun je herstellen door op het 'oogje' achter het desbetreffende team te klikken.  
07. Ik heb wijzigingen doorgevoerd in de app/login, waarom zie ik die nog niet overal terug? 
Dit verschilt per item. Sommige gegevens worden in een splitsecond overgezet. Anderen synchroniseren alleen 's nachts waardoor het mogelijk een dag kan duren voor zowel de app als de website bijgewerkt zijn.  

© 2023 - ALL RIGHTS RESERVED - LISA