5.jpg 6.jpg 7.jpg
 
Algemeen

Start veldseizoen

22-2
Na een fantastisch zaalseizoen (met kampioenschappen voor Dames 1, Heren 1, Jongens B én ME8) zullen de eerste officiële veldwedstrijden op 10 maart weer van start gaan. De jeugdtrainingen zullen na de voorjaarsvakantie hervat worden; senioren zullen/mogen hun veldtrainingen op 28 februari voortzetten (eventuele bevriezing van het veld voorbehouden).
 
Graag verwijzen we naar ons programma (https://hcwinsum.nl/site/default.asp?option=100&menu=3), de teampagina's (https://hcwinsum.nl/site/default.asp?option=106&menu=2) en onze LISA APP voor de actuele wedstrijdschema's, scheidsrechtersoverzichten, trainingstijden en poule-indelingen.
 
Verder herinneren we teams er graag aan dat deze zelf verantwoordelijk zijn voor het inplannen van hun eigen kantinediensten, rijschema's, eventuele fruitdiensten en/of verslagbeurten. Coaches en teammanagers zijn bevoegd deze diensten via onze LISA APP of ledenlogin (https://team.lisa-is.nl/?u=hcwinsum.nl) aan teamgenoten toe te wijzen en/of te beheren. Wanneer correct ingepland zullen deze diensten automatisch op de website en APP getoond worden.
 
Gezien onze zeer krappe veldcapaciteit is het van belang dat wedstrijden op tijd beginnen en dat de maximum rustduur (5 minuten) gehandhaafd wordt. Concreet betekent dit ook dat teams enkele minuten voorafgaand aan de speeltijd opgesteld dienen te staan en dat formaliteiten als tossen en eventuele line-ups/jells vóór de officiële aanvangstijd plaatsvinden. Wij zien hierin een gezamenlijke verantwoordelijkheid voor de wedstrijdleiding/scheidsrechters en de teams.
 
Aangezien de KNHB sancties oplegt in het geval van het afzeggen van - of niet opkomen dagen bij - wedstrijden, verzoeken we ieder team nadrukkelijk om haar wedstrijden netjes af te werken (en tevens af te ronden via het digitaal wedstrijdformulier). Het inhalen van niet gespeelde wedstrijden is voor reguliere jeugd en onze seniorenteams overigens verplicht; ook - mogelijk tegen je rechtvaardigheidsgevoel in - in het geval van een door de tegenpartij geïnitieerde afgelasting. Hou er rekening mee dat deze inhaalmomenten vaak ongunstig vallen (zie speeldagenkalenders: https://hcwinsum.nl/site/default.asp?option=2502&stcname=club_documenten&menu=1) en we deze gezien de veldcapaciteiten niet altijd in Winsum af kunnen werken.
 
Denk er verder aan dat ook korfbalvereniging DWA-Argo en andere derde partijen gebruik maken van ons veld/clubhuis. Om dubbele bezettingen te voorkomen verzoeken we teams zelf georganiseerde oefenwedstrijden of clubhuisactiviteiten ALTIJD af te stemmen via [email protected]
 
Mochten er zich gedurende het seizoen zaken/gebreken voordoen die de aandacht van het bestuur vereisen verzoeken we jullie het betroffen bestuurslid (https://hcwinsum.nl/site/default.asp?option=2502&stcname=club_bestuur&menu=1) hiervan op de hoogte te stellen. Contact opnemen kan tevens via ons contactformulier (https://hcwinsum.nl/site/default.asp?option=40&menu=7) - of in het geval van materiaalschade via ons materiaalformulier (https://hcwinsum.nl/site/default.asp?option=2502&stcname=club_materiaal&menu=1).
 
Wij wensen iedereen een sportieve en leuke derde seizoenshelft toe en wensen alle teams heel veel succes en plezier in de competitie.
 
 
N.B. Gezien een gebrek aan veldcapaciteit is de aanvangstijd van Jongens B op 14-04 zijn nog niet ingepland. Er wordt aan een oplossing gewerkt. De andere wedstrijden op die datum zijn intussen ingepland.
 

© 2018 - ALL RIGHTS RESERVED - LISA